آیا دیابت نوع 2 علت درد معده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند.به صداقت، معده یا درد شکم در نوع 1 دیابت نوع 2. با این حال شایع تر است، چرا که تعداد افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است بسیار بزرگتر از آن است که از نوع 1، پیدا کنیم تعداد زیادی از بیماران دیابتی نوع 2 این نوع problema.Puede شکایت 2 دیابت باعث درد معده؟

به طور کلی، درد معدهel وحشتناک است نه، اما دلیل اساسی باید توجه بیماران مردم altamente.Para مبتلا به دیابت نوع 2، معده و درد شکم جذب بیشتر احتمال دارد به گاستروپارزی دیابتی با همراه است.

چرا به دیابت نوع 2 علت گاستروپارزی؟ به طور معمول، عصب واگ می تواند عضلات معده و روده را نگه دارید تا کار correctamente.Una هنگامی که یک شخص است مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده، قند خون کنترل نشده می تواند عصب واگ صدمه به راحتی، که علت عمده گاستروپارزی است.

چگونه گاستروپارزی بر سلامت بیماران این مواد غذایی می تواند باعث بیماری های دستگاه گوارش در معده بیماران normal.Entonces تر باقی مانده است، بیماران دیابتی احساس تهوع، استفراغ، درد معده، ورم معده، و برخی از علائم دیگر fácilmente.A از این نقطه، ما می توانیم بیشتر در مورد درد معده نسبت داده شده به گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند.

چگونه به رفع درد معده در افراد مبتلا به دیابت نوع 2؟ امروز، ما در اینجا به بحث درباره مدیریت از سه جنبه.

جنبه 1: چاه های کنترل principal.Dado باعث می شود که سطح قند در خون است که از نزدیک با تخلیه معده همراه است، افراد مبتلا به دیابت باید سطح خود را از قند خون در سطح ایده آل را که به طور فعال می تواند کمک کند برای درمان گاستروپارزی و رفع درد معده.

جنبه 2: درمان Alimentos.Comer وعده های غذایی کوچک اما وعده های غذایی بیشتر و رژیم غذایی کم چرب می تواند کمک به تسکین علائم گاستروپارزی.

جنبه 3: درمان Medicina.Los بعضی از بیماران به داروها را مصرف به طور منظم پویا معده، و این داروها باید قبل از وسط از صرف غذا مصرف شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش ها و دارو برای شما مناسب را انتخاب کنید، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: افراد مبتلا به دیابت نوع 2,گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند ,
:: بازدید از این مطلب : 2637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: